Polityka zwrotów, wymiany, reklamacje

zwroty, WYMIANy, REKLAMACJe

zwrot (Odstąpienie od umowy)

1. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU DO PRZESYŁKI PROSIMY DOŁĄCZYĆ:

- FORMULARZ ZWROTU

- PARAGON

2. TOWAR NALEŻY ODSYŁAĆ NA ADRES:

INOVO
UL. MATEJKI 21
27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI

( 732732900 stili@stili.pl )

3. NA ZWROT TOWARU KLIENT MA 14 DNI, liczone od dnia następnego od dnia otrzymania towaru.

4. PROSIMY O NIE ODSYŁANIE TOWARU PRZESYŁKAMI ZA POBRANIEM.

5. KOSZT ODESŁANIA TOWARU PONOSI KUPUJĄCY.

6. Forma wysyłki zwracanego towaru jest dowolna.

7. Środki zwracane są w ciągu 14 dni od potwierdzenia odstąpienia od umowy.

8. Środki zwracane są na podany przez kupującego nr konta.

WYMIANA

WYMIANA TOWARU POLEGA NA DOKONANIU ZWROTU I ZAKUPIE KOLEJNEGO PRZEDMIOTU.
PROCES ZWROTU TOWARU OPISANY JEST W PUNKCIE ZWROTY.

- FORMULARZ WYMIANY

REKLAMACJE

1. KLIENT MA PRAWO DO ZWRÓCENIA TOWARU WADLIWEGO (WADA UKRYTA), ŻĄDANIA JEGO WYMIANY, A TAKŻE ŻĄDANIA ZWROTU PIENIĘDZY.
2. REKLAMACJE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ W PRZYPADKU WAD UKRYTYCH POWSTAŁYCH Z WINY PRODUCENTA W TOWARZE NIE ZUŻYTYM.
3. REKLAMACJE ROZPATRYWANE BĘDĄ ZGODNIE Z USTAWĄ RADY MINISTRÓW Z DNIA 27 LIPCA 2014 roku. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO (DZ. U. NR 2014, POZ. 827).
4. PROCEDURA REKLAMACJI ROZPOCZYNA SIĘ OD ZGŁOSZENIA TEGO FAKTU MAILOWO BĄDŹ TELEFONICZNIE ORAZ OD PRZESŁANIA NA MAILA ZDJĘĆ USZKODZENIA.
5. PROSIMY O ODSYŁANIE TOWARU W ORYGINALNYM, NIEPOSKLEJANYM TAŚMĄ OPAKOWANIU (PUDEŁKO PROSZĘ ZAPAKOWAĆ W PAPIER LUB FOLIĘ A DOPIERO NASTĘPNIE SKLEIĆ TAŚMĄ).
6. REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ:
-NATURALNE ZUŻYWANIE SIĘ OBUWIA (NP. ZELÓWEK, FLEKÓW, WYŚCIÓŁKI)
-USZKODZENIA MECHANICZNE (OBICIA, OTARCIA)
-USZKODZENIA WYNIKŁE ZE ZŁEGO DOPASOWANIA OBUWIA DO STOPY, UBRANIA DO SYLWESTKI ORAZ NIEWŁAŚCIWEGO UŻYTKOWANIA I KONSERWACJI
-WYGODA OBUWIA/ODZIEŻY
-PRZEBARWIENIA POWSTAŁE PODCZAS PRANIA
-PRZEMOCZENIA
-TOWARY WYGRANE W KONKURSIE LUB PODAROWANE W CELACH PROMOCJI
7. WYSYŁAJĄC PACZKĘ DO REKLAMACJI PROSZĘ DOŁĄCZYĆ DEDYKOWANY FORMULARZ REKLAMACJI
8. ODESŁAĆ TOWAR MOŻNA WYŁĄCZNIE PO WCZEŚNIEJSZEJ KONSULTACJI I ZGŁOSZENIU FAKTU REKLAMACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB TELEFONICZNĄ.
9. DO PRZESYŁKI NALEŻY DOŁĄCZYĆ FORMULARZ REKLMACJI (MOŻNA GO WYPISAĆ RĘCZNIE) ORAZ PARAGON

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel