WYMIANA, ZWROTY, REKLAMACJA

ZWROTY

1. W przypadku zwrotu towaru do przesyłki prosimy dołączyć:

- FORMULARZ ZWROTU

- paragon

2. BRAK WYŻEJ WYMIENIONYCH DOKUMENTÓW MOŻE SKUTKOWAĆ NEGATYWNYM ROZPATRZENIEM ZWROTU.
3. TOWAR NALEŻY ODSYŁAĆ NA ADRES:
INOVO
UL. MATEJKI 21
27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
4. NA ZWROT TOWARU KLIENT MA 14 DNI
5. Paczki wysłany za pobraniem nie są przez sklep stili.pl odbierane.
6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

WYMIANA

Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu i zakupie kolejnego przedmiotu.
Proces zwrotu towaru opisany jest w punkcie ZWROTY.

- FORMULARZ WYMIANY

REKLAMACJE

1. Klient ma prawo do zwrócenia towaru wadliwego (wada ukryta), żądania jego wymiany, a także żądania zwrotu pieniędzy.
2. Reklamacje będą brane pod uwagę wyłącznie w przypadku wad ukrytych powstałych z winy producenta w towarze nie zużytym.
3. Reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176).
4. PROCEDURA REKLAMACJI ROZPOCZYNA SIĘ OD ZGŁOSZENIA TEGO FAKTU MAILOWO BĄDŹ TELEFONICZNIE ORAZ OD PRZESŁANIA NA MAILA ZDJĘĆ USZKODZENIA.
5. JEŚLI W CIĄGU 14 DNI OD ROZPATRZENIA REKLAMACJI KLIENT NIE ODEŚLE TOWARU REKLAMACJA ZOSTAJE UZNANA ZA NIEWAŻNĄ.
6. Prosimy o odsyłanie towaru w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier lub folię a dopiero następnie skleić taśmą).
7. Reklamacji nie podlegają:
-naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)
-uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia)
-uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy, ubrania do sylwestki oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji
-wygoda obuwia/odzieży
-przebarwienia powstałe podczas prania
-przemoczenia
-towary wygrane w konkursie lub podarowane w celach promocji
8. Wysyłając paczkę do reklamacji proszę dołączyć dedykowany FORMULARZ REKLAMACJI
9. Odesłać towar można wyłącznie po wcześniejszej konsultacji i zgłoszeniu faktu reklamacji drogą mailową lub telefoniczną.
10. Do przesyłki należy dołączyć FORMULARZ REKLMACJI (można go wypisać ręcznie) oraz paragon.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj rabat na zakupy ! Dodatkowo wyślemy Ci informacje
o nowościach i promocjach wprost do Twojej skrzynki e-mailowej

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

zamknij